poniedziałek, 4 lipca 2016

Wirus na MSP - Prawda czy Mit?

Hej! Ostatnio Pojawia się bardzo dużo tematów o tym, że MovieStarPlanet ma wirusa, to znaczy... na polski serwer MSP wirus miał zostać wypuszczony 25 czerwca, czyli dzień po zakończeniu roku szkolnego w Polsce.  Ja weszłam na MSP 25 czerwca nie wiedząc o plotce o wirusie. Grając sobie mniej więcej godzinkę wyskoczyło mi coś takiego:

Oczywiście ja niewiedząc nic, kliknęłam tak, po czym przeniosło mnie do tego linku:
http://www.moviestarplanet.pl/?version=Main_20160626_231724
wszystko było takie same, potem na msp weszła Lea, która miała w statusie: Wirus na MSP Prawa or Mit?" coś takiego XD i ja do niej napisałam że mi wyskoczyło to z nieaktualną wersję MSP (a byłam na laptopie, nie telefonie) Potem weszła na skype (tak jakby, bo była u koleżanki) i powiedziała o tym wirusie. Później w internecie znalazłam to:

Podobno Pixi Star i Zac Sky zostali zhackowani, i chodzili po pokojach ze wściekłymi minami. Na angielskim MSP pojawiła się też Holly Nova:
Nie wiem, po co ona tu, po jakiego grzyba, ale istnieję możliowść że to ten wirus, ale najprawdopodobniej to tylko wymysły.
A co do tego linku, znalazłam też to:


Jak widać to ten link do którego mnie przeniosło (http://www.moviestarplanet.pl/?version=Main_20160626_231724) ale najdziwniejsze jest to, że nie wszyscy gracze dostali informacje o wirusie, Ja i 2 moje znajome z MSP to dostały (a znajomych na msp mam 500).
Postanowiłam napisać do MovieStarPlanet o tej aktualizacji i linku:
Oto odpowiedź:
Więc wirus nie istnieję. To po prostu mogą być naprawiane błędy.
                                                                        //Carmel




1 komentarz: